Thursday, January 7, 2010

hari yg kelam

Unstable mood.

Mungkin proses pertukaran dari ular tedung kepada manusia biasa ni agak susah. Tapi saya nak pesan satu je, jangan takut dengan saya. Saya tak patuk sesapa atau cuba mencederakan sesapa.

Saya manusia biasa cuma terkena tempias bisa ular. Ada kawan2 yg gerun utk mendekati saya atau cuba berbual dgn saya sebab mereka kata saya garang. Mereka kata saya tak peramah dan tak suka senyum.

Mereka bukan saya, jadi mereka tak rasa apa yg saya rasa. Perasaan ini bukan mudah utk dilupuskan dari dlm diri. Apa yg ada dalam hati mereka tak tahu. Hanya tahu menyalahkan tapi tak cuba menyelami. Takpe, itu mereka. Sekarang, saya nak buat hal sendiri.

3 comments:

Ella said...

emosi biar stabil julie..

xpe, nti lunch time kita makan nasi beriani okey..

tp perut aku ni dah 2 hr sebu.
overdoes makan kot. haha

ular tedung yg ni kurang bahaya..tak mematuk..

ni ular tedung ala2 jinak2 burung merpati. heheheh

aina said...

haha sabor2....sbb tu la hang selalu meng"ulor" yekkkk....xpe meng "ulor" tu pon aku slalu buat....

Sejak bile ko jadi garang lak ni tong oiiii? atut aku nyah....hehe

J.U.L.I.E said...

k.ila: kita tgh gila nk mkn nasi beriani ni, semlm blk umah sggah kedai bli lg nasi beriani tp x sdappppp...mana mau carik yg sdapppp....ular lapor nihhh..

joy:aku pon x sgka aku garang rupanya cik yah oiiii...dlm proses nk tobat ni.