Monday, March 8, 2010

sexy grey

2 entry dlm 1 hari.


Sebelum buat spek mata, saya gatal2 beli lens baru. I want to wear it on my special event.

Skg tgh popular lens from korea. I bought Blincon Lens, warna Sexy Grey. Wow...seksikah mata aku nanti? Yup bila dah try pakai, saya tersangat sukakan warnanya. Ianya warna kelabu tapi tak nampak sangat mcm kelabu. Cuma...lens ni water content cuma 40%. Mungkin sebab tu mata rasa mcm kering.

Ada ke patut saya pakai lens tu gi beli barang, tetiba lens tu tertanggal! Mahu tak gelabah nak pakai balik.

So, lepas ni kalo nak beli lens, sila semak water contentnya yer. Nak melawa punya pasal, ku gagahi juga lah memakainya. Selama ni saya pakai lens biasa je, transparent, takde kaler2 pon.

Sebab tu ramai org tak sangka saya sebenarnya........rabun!




5 comments:

mrs.ecam said...

hah ko rabun julie??? heeeeeee mmg x ku sangke cempedak dh jd cempedak grng...yummy

Siti Hawa Mohamed Salleh said...

haha...baik2 kak pakai lens wane2 ni..hawe pakai mase wedding hawe aritu, mate kelabu je spjg ari..

j.u.l.i.e said...

rozie: ko x tau aku rabun ke?hahaha...dh ku katakan...rmai trtipuu...huhu

hawa: yup, masa pakai aritu mmg kelabu sntiasa, dh la kaler kelabu, pandangan pon kelabu, x selesa sgt tp suka kaler dia.

blurr33 said...

wow.. akak julie sexy rupanya mata dier..

j.u.l.i.e said...

kam:sila senyap. ohh...hari ni x gi gym..? ;)