Thursday, May 27, 2010

Mount Kinabalu - Day 2 (Snorkeling)

On the 2nd day, we have been doing the snorkeling activities in three islands, Mamutik Island, Manukan Island and Sapi Island. Sangat seronok. Sampai terbakar kulit muka dgn tangan. Jom layan gambar.


Di Pulau Mamutik.


selamat dtg...
buat mcm rumah sendiri..
dont shy shy..


sudah ku katakan....posing itu wajib..

damai..

posing lagi sebelum naik bot..

ready to go..

gaya tu penting...gaya mutu keunggulan..
saya suka laut walaupun saya bodoh berenang..


selamat dtg ke Pulau Mamutik

baru sampai terus posing...
perkara wajib kan..


konon2 mcm tgh berenang...
hahahaha..


athirah & I

ok....kita ke pulau manukan pulak..


Di Pulau Manukan.


jemput...jemput...
dont shy shy


ada org tgh sedih sbb handphone dia terendam dalam air..

jeti pulau manukan

main di gigi air..
berlakon je ni...utk posing

"peace"

air ni sgt dalam okey...

mcm anak2 ikan..
masa ni lah fad tak sedar dia dah berenang dgn 2 handphonenya...
cian....tak dpt di selamatkan...
how 'bout new iPhone?
hikhikhik


saya suka,seronok...sampai pening nak muntah..
mabuk laut kot..

ada nemo..
ala tomei2..

tapak sulaiman


Ini lah aktiviti paling seronok yg pernah saya rasa. Walaupun tak pandai berenang, sedaya upaya juga saya kayuh dgn harapan dpt bergerak dlm air. Makin laju ku kayuh, makin penat tapi tak bergerak2 jugak...hahaha.

Moment yg paling manis...

Situasi paling seronok sepanjang hayat saya...


Mamutik-Manukan-Sapi
19 May 2010.

7 comments:

aina said...

warghhh...cantiknye pulau manukannnn....seronotnyeeee!!!!!

j.u.l.i.e said...

joy: cantik...air jernih,hijau...gi la sana..

mrs.ecam said...

perghh mcm kt obersi siot...walopong btol ko kt ober the sea....hape iphone fad msk air>???? oh tidakkkkkkk

j.u.l.i.e said...

rozi: hp fad terendam...x sdar...rosak le jwbnye...

Kehelan said...

kenapa kamu berenang macam sotong?

nemo ku!

j.u.l.i.e said...

kay: kita berenang mcm ketam!!! hahahaha....

Kehelan said...

Julie... kay takde jumpa gmbo no 3 dr bawah...

nak bleh? hihihih