Monday, June 28, 2010

apakah?


Tiru tajuk mcm Kay buat. Mentang2 semua org dah ada handphone, public phone diperlakukan sedemikian rupa.






6 comments:

Kehelan said...

telefon awam tiada nilainya... huhuhuh

tp tgk la kang kecemasan... baru tau peri pentingnya tepon tu!

Anonymous said...

Dah lama tak guna public phone

irfanvsirhas said...

semalam kan kite jumpe public phone, pon x bole gune.....

j.u.l.i.e said...

kay: dulu2 masa kecik2 sblm ada handfon mmg slalu guna public fon,tp masa tu pun byk public fon yg rosak..dh sediakn kemudahan x tau nk hargai...ngeh...ngeh...

anon: saya pon dh lama x guna public fon..hehe

kak su: semlm si gojes siap amek gmba kat public fon tuuu...

whooz said...

saya rasa dia cabut fon ni buat handfon, boleh dibawa ke mana2 :D

j.u.l.i.e said...

huz: bole jadi jugak la teori huz ni...x mampu bli handfon, jdi diaorg cabut public fon buat handfon...haha