Tuesday, June 29, 2010

Messi si hidung besar

I am not a fans of football. But I am a fans of Lionel Messi. Dia sgt comel. Messi si hidung besar.






9 comments:

Kehelan said...

oh Pablo Aimar!

j.u.l.i.e said...

kay: oh messi ku...:D

gReEnbUtToN said...

jgn lupe bayo duit astro kat aku...
kang xleh nak tgok muke messy...huhu

j.u.l.i.e said...

gojes: pasni aku kena tgk tv brsgguh2..trlentang trtonggeng trlungkup...mklum la bayo dh mahal...warghhhhhhhhhhhh, demi messi ku korban apa saje..

gReEnbUtToN said...

pasni WC abis ko kna tgok channel 811, barca men boller.. hahaha
tula... len kali 4low je aku tgok bola... messy ko tu ade je...

gReEnbUtToN said...

pasni WC abis ko kna tgok channel 811, barca men boller.. hahaha
tula... len kali 4low je aku tgok bola... messy ko tu ade je...

j.u.l.i.e said...

gojes : yela...jadi burung antu la aku pasni brjaga mlm tgk messi, pastu sok kt opis migrain...hahahahaha..

Anonymous said...

erk..aku pun ter'suka' kat Messi sejak tgk promo WC at Astro. hihi..laju mcm lipas kudung mamat ni. IN HD!

j.u.l.i.e said...

anon: ye...start minat messi sejak tgk promo kat astro tu la, apasal ntah skali tgk terus jatuh cinta...wakakakaka..