Tuesday, July 20, 2010

moment that will not come back

The moment that cannot be described by words...














Mak saya penah cakap kat dapur waktu tengah bebel-bebel sambil masak:

"Bila kau dah besar nanti, kau akan tau zaman sekolah lah zaman yg paling seronok"



and I totally agreed.



11 comments:

mrs.ecam said...

bulatkn la mne 1 ko julie....suci gile muke jaman budak2 kn...hihihih

cinta said...

mane 1 cik julie ni..

betul2. zaman skolah paling best. walaupun pnah masuk bilik disiplin sbb fly. kena rotan kat tgn pastu kena cuci toilet. hi2..

j.u.l.i.e said...

rozi: ko carik la mana 1 muka aku kalo ko terer...hahaha

siti: yg paling comel tu saya lah...hehehe...

ye...pnah gak msuk bilik disiplin,kena rotan pun pnah,berdiri atas kerusi,jatuh terlentang terduduk kt kantin, malu sehhhh...

gerbera said...

Hihi..kalo tengok gambar zaman sekolah aku n gojes sure ko gelak .
Malu..malu

j.u.l.i.e said...

boboi@meeza: hahahahahaha...ko bleh angkat gojes kan....

blurr33 said...

mak aih.. kecik2 dah pandai amik gambor kapel2...
kehkehkehkeh

Kehelan said...

suci murni btul!

Gelaspecah said...

sebak mengingatkan waktu dulu2. Entah boleh jumpa lagi rakan lama,,,memang saat pahit yang manis...

j.u.l.i.e said...

kam: nk wat camne kan....dh ada org nk brgamba ngn kita,kita shy2 kitty...ahaks!

kay: dosa blom byk lg kay masa ni, tu yg suci murni je..

gelaspecah: yuppp..the best memory,zmn sekolah kan sebahagian dr hidup semua org..mcm2 hal jadik masa tuh..best sgt.

gismo82 said...

Julie ada amik gambar dgn someone tu... sape jejake tu? hee..he..he..

j.u.l.i.e said...

kerul: tu kwn sekolah aku la...