Thursday, August 12, 2010

ramadhan ini

Dah masuk 2 hari puasa, saya baru terhegeh-hegeh nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua di luar sana. Syukurlah, pada usia sekarang saya masih sempat menyambut Ramadhan dalam keadaan yg masih cukup sifat dan sihat waalafiat.

Bila tiba bulan puasa, berduyun-duyun orang menhulurkan salam kemaafan. Tu belum tiba masa raya lagi. Bagus la kan saling bermaafan, tapi jgn la bermaafan masa puasa dan raya je. Rasanya hari2 biasa pun boleh bermaafan kan..hehe.

Tapi saya tetap nak tulis something...

Saya dgn rasa rendah dirinya ingin memohon ampun maaf kpd semua yg pernah saya sakiti hatinya, terguris dan terhancur leburkan perasaannya. Secara umum, saya tujukan salam kemaafan ini kepada semua. Kadang2 secara tak sengaja, saya tertengking orang, termarah dan tercakap perkataan yang kurang enak di dengar. Atau saya pernah berjanji tapi tak tepati. Munafik tu kan...adoi. Ampun kan lah aku. Atau secara tak sedar, saya bertukar menjadi singa lapar ketika tengah tension, atau tetiba bertukar menjadi biskut tiger bak kata bain..hahaha.

Saya tak mampu nak memuaskan hati semua orang. Aku hanya serangga.

Hehe.

6 comments:

Kehelan said...

ko sebut biskut baru teringat dh lama nak tny... knp nama blog nih julie biskut?

j.u.l.i.e said...

kay: masa nk buat blog ni aku x tau nak bagi nama apa,teringat ada biskut jenama julie kan..hehehe..terus aku letak nama tu..wakaka

Kehelan said...

masa mula2 aku bukak blog ko, aku ingt ko jual biskut raya... tp takde pun...

sungguh bernas pemikiran ko... hihihih

blurr33 said...

bak komen di atas..
ko bukan serangga juli, tapi ko biskut..

j.u.l.i.e said...

kay: bernas ke? hehehe..tu aje yg terlintas kt fikiran,puas pikir nama apa..

kam: aku biskut rapuh

cinta said...

nak mintak maaf jugak.