Thursday, October 7, 2010

gadis malaysia suka dia

image from fb

Hey, hey. Kalau lah perempuan bertudung pink itu adalah saya, dan Maher Zain sedang merenung ke arah saya, harus aku tak boleh tidur 14 hari 14 malam.

Love is beautiful.
But sometimes painful.

Haha.



14 comments:

blurr33 said...

mcm tudung si greenbutton je.... wakaka..
aku dgr maher zain nk dtg wat konsert bln dpn

cinta said...

dgr2 org umah jiran en.blurr frust tiket konsert dah abis.

Kehelan said...

konsert di 16 oct nih... walopun tak dpt beli tiket, gua nak bertunggu tangga kat stadium shah alam tuh... kot2 la ada rezeki terserempak...

liza aziz said...

omg, omg...
xmau dgr pasal maher zain. jeles tgk pic dia dgn fans malaysia..
hmphhh.. hmphhh

j.u.l.i.e said...

blurr33: aku pon rasa mcm dia,dlm diam dia bermadu asmara sama itu maher zain...cess..hehe

siti: oh yeke...sy lg best,x tau pon ada konsert maher zain,dgr2 tiket dh abes..haha..

kay: good kay,ni la baru terbukti peminat maher zain sejati..caya lah,kalo terserempak kirim salam ea.. ;)

liza: sabo liza...sabo..jgn histeria,maher zain xde,MNA ada...hikhik,jgn marahh.. :)

gerbera said...

Bukan gadis je suka. Mak gadis pun terjebak.

whooz said...

oh dah habis ke tiketnye? baru nak merasa tiket free. kononnya adik nak belanja

j.u.l.i.e said...

meeza: pujaan wanita...kalo gadis ni mcm spesifik utk pompuan blom kawen je kan...hehe

huz: abes sudahhh..melepas la nk dpt tiket free..

joyahsport said...

ahahaha...mari gelakkan mereka yg frust itu...ahahahhaa...

j.u.l.i.e said...

joyah: amboi joyah suka gelak kan org ehh...tp aku pon nk gelak jugak...hahaha...sbb aku pon melepas...hehehe

gerbera said...

Julie: Mak aku suka dia. Hehehe..berbakol puji mamat ni.

bain said...

Teman dgr 'Maher Zain' ada kat opis deme.. risikan Teman bgtau ler.. leh btutur BM dgn lancar lagi.. xtau ler suara bliau sama dgn Maher Zain ori... ahaks...

j.u.l.i.e said...

bain: sapa 'Maher Zain' kt opis kita ni? Bain Zain ke? hikhikhik

j.u.l.i.e said...

meeza: maher zain dah jadik pujaan seantero alam ni...mak ko pon suka..hehehe