Saturday, December 10, 2011

giveaway#1

Sticky post. Scroll down for new entry.


Apa ni? sapa tau? sapa dapat saya bagi hadiah.

Hehehe.

13 comments:

gerbera said...

Tiang jambatan?layar kapal?tiang letrik?

Fiza said...

aku nak tau hadiah dulu :-)

j.u.l.i.e said...

meeza: ermm...dh nak hampir tepat dh tu...tp belum tepat..

fiza: hadiah aku blom pikir...hehe,tp aku akan bagi something yg org akan suka..insyaAllah

Kehelan said...

sgt susah doh

j.u.l.i.e said...

kay: x susah...pd jawapan boboi tu dh ada clue..hihihi

whooz said...

tiang jambatan, tapi nama jambatan tak tau

j.u.l.i.e said...

whooz: dah dekat la tu huz...letak je nama apa..

Ajamahiyaa said...

tiang jambatan putrajaya kot?? =p

j.u.l.i.e said...

aja: x tepat aja...sikit lg nk tepat..

wak gelas said...
This comment has been removed by the author.
en_me said...

tiang jambatan gantung kott..

slamat pengantin baru cik puan julieter teww.. rindu me takk.. ahaha

j.u.l.i.e said...

en me: tiang jambatan dah betul....tp jambatan apa tu yg masih misteri...cuba lagi..hihi..

ohhh...rindu sgt..ingtkn nk kirim bli inai mekah, tp rasanya hajat x kesampaian lah, maka bli inai kt sini je la...

Incek Pye aka Faiz Nordin said...

nampak macam tiang jambatan kat muor..yg baru mcm jambatan penang tu..