Monday, March 19, 2012

bunga dulu, api kemudian

Dulu jemari ni suka memetik button kamera, snap sana, snap sini. Bila gambar yg diambil tak menjadi....rasa nak marah. Walaupun macam tu, jari ni tetap tak jemu-jemu amek gambar, paling suka amek gambar bunga. Bunga yg saya amek hanya bunga-bunga tepi jalan, kalau orang lain bunga-bunga kecik tepi jalan tu diaorang pijak-pijak je, tapi saya tengok bunga tu dari sudut seni....wahhh gitu. Seni sangat la. Balik umah, transfer semua gambar bunga...bukan banyak pun. Edit mana yg patut. Hasilnya, walaupun saya tak profesional, tapi boleh laaa kan...

Ada orang mintak saya amek gambar api. Fuh...mencabar ni. Belum pernah amek gambar api. Sure saya kena berlari pegi kedai beli lilin semata-mata nak amek gambar api. Amek gambar api dapur bleh tak? Api jugak tu. Kihkihkih.

Takpe, akan saya usahakan.

Gambar api ok, gambar api.

No comments: