Wednesday, August 29, 2012

pacific mall

 Pic from Kosmo

3 tahun di JB, 3 tahun la aku melepak kat bangunan ni. Dulu bangunan ni gah, tempat aku dan kawan-kawan makan, window shopping dan melepak-lepak tanpa sebab. Sekarang bangunan ni dah macam tempat berhantu dan aku rasa dah jadi sarang mat gian kot.

Pacific Mall, tinggal kenangan. Di situ lah aku berjumpa seorang lelaki India gila yang aku cop sebagai 'SexMania'. Memang sangat gila. Aku masih ingat macam mana lintang pukangnya aku dan Ana lari daripada India tu sampai Ana jatuh tersembam kat tangga. Gila laju Ana lari masa tu, aku terdetik dalam hati....lajunya minah ni lari, ekekeke. Dalam keadaan takut memang tak ingat apa dah. Yang penting nak selamatkan diri. Bila ingat balik, macam kelakar pun ada. Bayangkan lah kitaorang yang ayu pakai baju kurung ni berlari lintang pukang...ekekeke. Nasib baik masa tu aku tak pakai high heels.

Tu pengalaman pertama jumpa India gila. Pengalaman kedua di tempat kerja lama kat Wisma Persekutuan tu. Ohh jangan tak tahu aku pernah jadi government staff okey. Masa tengah jalan kaki nak balik, ada pulak India naik kereta Wira Aeroback kalau tak silap, berhenti tepi jalan. India tu keluar terus menyorok di sebalik pokok tanpa memakai seluar, di ulangi....tanpa memakai seluar. Bongok kan. Budak perempuan depan aku lari lintang pukang kena sergah dengan India gila tu. Aku yang kat belakang ni terus lari tempat lain, adehhh...kenapa aku yang mesti jumpa dengan orang gila ni...adehhhh...

Dan kalau nak tau kereta India tu ada langsir. Sebab tu aku agak fobia kalau tengok kereta ada langsir. Ekekeke...langsir kat rumah takpe yer. Kalau langsir pada kereta tu aku agak musykil.

Lelaki-lelaki sekalian...tak kira lah apa bangsa dan agama pun, kenapa korang suka tunjuk sesuatu yang tak sepatutnya? Pergi kawen laaa...at least ada tempat halal untuk melepaskan nafsu, bukan nyorok disebalik pokok, atau merayau-rayau dalam shopping mall, atau kat belakang-belakang bangunan, pastu bukak seluar. Sengal!





No comments: