Thursday, September 6, 2012

hadiah

He asked me a guitar as a birthday present. Aku tak tau la permintaan tu serius atau main-main but I don't take it as a serious. Semalam pergi Jusco Equine Park, dia terus menonong ke kedai Ogawa. Actually memang pernah survey benda alah ni, tapi belum nak beli.

So dengan muka seposen dan ayat-ayat manis, dia mintak aku belikan ini sebagai hadiah birthday. Aku sebagai isteri mithali ni pun terpedaya la dengan ayat-ayat manis dia tuh, ok la....aku setuju. Dan sebenarnya.....aku pikir benda ni aku pun boleh guna lepas bersalin...kuikuikui. Bijak tak isteri mithali nih?

Kita haruslah membeli sesuatu yang boleh digunakan bersama. Ngeh..ngeh...ngeh...

persoalannya....berjaya kah dia mendapatkan bentuk perut yang ala-ala 6-pack tuh?
berjayakah?
berjayakah?
berjayakah?
hehehe...

and this is my birthday gift from him lah....tapi dah jadi tukun kat rumah sebab aku lebih suka pakai my BB untuk ber-internet. Aku bukak benda ni semata-mata untuk main angry bird aje, dan dia lebih suka pakai labtop...so gadget ni banyak berehat ala-ala barang perhiasan...

but the most valuable present for us is....of course....

OUR BABY!

hadiah yang ni memang akan sentiasa di peluk cium!





2 comments:

june said...

jgn risau. tab tu nnt mesti baby yg guna.

Julie Shahril said...

june: rasa2nya mcm tu la kot...akan jdi mainan dia hehe