Thursday, September 6, 2012

bukan salah ibu mengandung ye

Aku tak rasa yang aku berkemampuan untuk perform bagus ala-ala pekerja terbaik dalam keadaan sekarang, even dulu pun aku bukan pekerja terbaik sangat. For time being I only involved in 2 projects, and I hate one of them. The other one is okey. Kalau ada sesiapa yang rasa aku mengada or blur-blur...I really don't mind. 

I hate meeting and I hate to be a leader. But someone had said to me, you have to learn how to be a leader but not in this condition ( his eyes pointing at my tummy). Actually, being a pregnant woman doesn't mean you have to take a rest 24-7. I don't think so. Seperti yang pernah aku luahkan dalam protected entry sebelum ni, masalah itu lah yang membuatkan aku benci dengan apa yang aku lakukan sekarang, but nobody understand, and finally, aku rasa aku just follow the way yang ada depan mata. Nak mengadap bos pun, dia sangat busy. Bukan salah ibu mengandung, mengandung tu tak salah dan bukan halangan untuk buat kerja (walaupun penat sikit dan selalu blur-blur), tapi masalah yang aku dah rasa lama, sejak 4 tahun dulu.


Untuk pengubat penat, mari lah kita menge'paw' sample perfume kat klcc.

 Orang lain beli perfume tapi aku yang paw sample. Bukan setakat sample perfume.....tapi......

...tapi juga halfmoon pouch ni. Patutnya untuk dapatkan pouch ni, kena beli perfume 50ml...tapi dengan kejahatan yang ada pada aku...aku pujuk rayu salesman tu...dia bagi jugak. Ngeh...ngeh...ngeh...

Alahai...bape hengget sangat la harga beg sekecik tu? Setakat nak bagi free pada customer takde hal lah, diaorang je yang kedekut.

Shopping adalah pengubat segala tekanan. Kalau takde duit nak shopping, temankan kengkawan shopping pun dah boleh melegakan hati dan perasaan. Kehkehkehkeh...



2 comments:

SuzieLAWAti said...

saya dah sembur Oh Lola malam tadi..ahha.. wangi weihhh...

Julie Shahril said...

puanlawa: perfume mahal of kos la wangi...pakai pouch bag tu sesama eh...