Monday, September 10, 2012

jane jamilah

Drama ni macam lawak-lawak tapi membawa makna yang besar. Dah lama tak tengok Sofia Jane berlakon. Dulu jadi heroin, sekarang dah jadi mak-mak orang. 

Moral of the story from this drama:

"Kalau kita ditinggalkan oleh orang yang kita sayang, jangan cari apa salah dia, tapi kaji lah apa salah kita"

Drama ini bagus untuk semua yang sudah berumahtangga. Untuk yang masih bercinta-cinta tu boleh juga amek kisah ini untuk dijadikan panduan.




7 comments:

kfaisal said...

ko mesti berangan ko jadi 'jane jamilah' kan julie bila taip entri ni?? puih....

kekekkee...

tp citer ni mmg bagus, banyak pengajaran tersirat tersurat...

CiKPuaNLawA said...

alaaa... terlepas tengok cerita ni..

en_me said...

dah lama me tak bukak tv.. ahhhaa

gadisBunga™ said...

citer ni best. huhuhu~

j.u.l.i.e said...

kam: hahaha...sengal...x kuasa aku nk berangan..

puanlawa: u bz mne sempat tgk tibi...

en.me: kesiann tv tu dh lama tuan dia abaikan...

gadisbunga: hai cikgadisbunga...eh cik ke puan...hehe...a'ah citer tu mcm ada lawak2 bodo tp pnuh dgn pngajaran...

mrs.ecam said...

aku layan cite ni...mmg best...bak kata amyza "i ok jerrrr"
heee

j.u.l.i.e said...

rozie: tu je la dia duk ulang2....i ok je...i ok je...bleh jdi ikutan tuh..