Wednesday, September 12, 2012

rindu#3 - GGK

Aku rasa macam susah je nak kembali seperti ni, insyaAllah kalau di izinkan Allah...
harap memahami...


 


8 comments:

CiKPuaNLawA said...

masa ni jogging kat tasek titiwangsa...

mrs.ecam said...

hamboi lps joging lauk makanan tu kemain ek memasing
hiksss

whooz said...

tak aci gambar aku tak de :(

j.u.l.i.e said...

puanlawa: bkn joging sgt...lebih kpd bersiar2....hihi

rozie: mkn nasi ambeng ko...sdap lak tu...

huz: a'ah la, apasal ko xde masa nih? aku x perasan lak...huhu

Kay said...

aku ada dlm gmbo, tp gambo ni aku takde... huzz tukang amik gmbo, mmg la dia takde...

kat mana aku nak dapatkan ini gmbo?

j.u.l.i.e said...

kay: gmbo ni aku amek dlm fb huz...dia ada tag kt smua org..maknanya gmbo ni guna kamera huz la..aku pon xde gmbo ni..

en_me said...

gambar me pon xde.. harhar2

j.u.l.i.e said...

en.me: en.me kena naik puncak gunung kinabalu dlu, bru di iktiraf sbg ahli GGK, bru boley letak gmba en.me ye....:D