Tuesday, October 2, 2012

my pregnancy journal - week 37

Menghitung hari....tik tok tik tok tik tok....


Salam kawan-kawan yang mengenali diri ini....ayat mcm bagus jek....hehehe

Saya ingin memohon kemaafan dari awak-awak semua jika ada kesilapan saya secara sedar atau tidak, dari hujung rambut hingga ke hujung jari, saya tak tahu macam mana saya akan menghadapi saat-saat melahirkan kerana saya belum ada pengalaman, saya harap saya dapat menghadapinya dengan tabah.

Kepada suamiku yang tercinta, tolong ampunkan segala salah silap dan dosa-dosa saya. Saya harap awak dapat berada disisi saya sewaktu saat itu tiba.

Tolong doakan saya selamat, saya tak tahu bila masa itu akan tiba....bila-bila masa saja. Saya hanya bersedia fizikal dan mental dan Ya Allah, semoga Kau permudahkan lah segalanya.



Aku tak boleh taip lebih-lebih, nanti meleleh......aku kan cepat touching.....hikhikhik



4 comments:

tasekM said...

selamat bersalin beb...

aku tumpang happy.
aku ni mungkin tak merasa dah nk ngandung kot... huhu.




.

♥ ROS ♥ said...

Insyaallah semoga semua dipermudahkan... Byk baca zikir nabi yunus yer :)

Kazman / Sue said...

semoga dipermudahkann... aminnn

Wak Gelas™ said...

tahniah ye cikPuan Julieter tuuu dpt anak lanang dari wak yg jauh dimata.. kehh