Wednesday, November 28, 2012

durian crepe yang sedap


Sana sini sibuk duk cerita pasal durian crepe, sedap sangat ke?

Sedap....!!!

Tak sangka benda ni sedap. Isi durian tu tak la banyak sangat, tapi sebab dah campur dengan whipping cream yang di putar sampai kembang, dia jadi sedap. 

Nak lagi...!!!!!




5 comments:

joyahsport said...

nk jugak..mane dpt?

cinta said...

ha ah. macam sedap. mana nak cari ni? xpernah nampak. uit, dh abis pantang ke?

Cik Kamoo said...

nampak gemuknya la DC nie

CiKPuaNLawA said...

ellooo...
amboi... sedap nya makan....!!!!
kembong dak kecik tu weihhh...


hari tu teringin...
bila dah dapat...
makan segigit pastu tak nak dah...
ahhaaa...

j.u.l.i.e said...

joyah: husband kirim bli ngn bdk opis dia..

cinta: dah abes pantang...rmai je yg jual skg..try la search dlm fb

cik kamoo: gmok sbb byk krim

puanlawa: x suka yer...hahaha...kita suka...dak kcik tu x byk mnum susu kita pon...so kita bedal je sesuka hati