Monday, November 26, 2012

1st anniversary

Late update. 

19 November lepas adalah tarikh keramat saya dinikahkan dengan husband saya. Sekejap je dah setahun. Cepat betul masa berlalu.

Teringat-ingat lagi waktu bernikah, bersanding dan honeymoon.

Honeymoon dalam Malaysia je....Langkawi yang di taja sepenuhnya oleh seorang kawan. Syok berjalan free.






Sedar-sedar dah setahun, lahirlah permata hati kami....Ahmad Zhareef Haiqal. Dia lah penyeri dan pelengkap hidup kami berdua.


Happy anniversary to us....semoga perkahwinan ini kekal hingga ke akhir hayat.

Amin.



6 comments:

tasekM said...

happy anniversary beb.

j.u.l.i.e said...

tasek: tq :)

whooz said...

happy anniversary my dear friend!

kejapnye kan. rasa macam baru je berfoto-foto kat tanjung sepat tu :p

CiKPuaNLawA said...

selamat ulang tahun perkahwinan yang pertama ya..

pinjam budak kecik permata hati ..
hadiah dari Allah yang tak ternilai harganya tu sekejap tak...

nak lambung2...

cinta said...

hepi anniversary.

moga bahagia berkekalan.

amin..

eh, jap, mmuah (cium budak sket. hee..)

j.u.l.i.e said...

huz: bkn tanjung sepat....teluk lipat la...hehe

puanlawa: tengkiu...nk pinjam mai la umah..

cinta: tengkiu :)