Tuesday, March 5, 2013

bulan vs matahari



Kenapa la ramai sangat yang duk bercerita pasal bulan....aku pun nak menyampuk jugak lah. Walaupun bulan aku tu tak sejelita bulan mereka yang berkamera canggih, tapi boleh la orang kenal bahawa itu adalah bulan....bukan lampu mentol....kihkihkih.

Tapi kalau orang nak kata itu adalah lampu mentol pun aku tak kesah sebab memang nampak macam lampu mentol pun.....kuikuikui.

Kesian kau bulan.....diperkotak katik kan oleh aku...


Gambar bulan tak menjadi....gambar ufuk barat pun boleh la. Bulan vs Matahari.....sapa menang agak-agak...


....dah lama aku tak buat entry merapu macam ni...



4 comments:

SuzieLAWAti said...

oittt.. ko tiru entry aku eyhh... hehehee


cantek ape... oke la tu ..ade ja rupa bentuk bulan...

Julie Shahril said...

cpl: a'ah tiru...hobi i meniru...kuang3

wakgelas said...

bulan pon kekadang keliru jugakk.,aHHHKs

Julie Shahril said...

wak: bulan keliru sbb dia kelihatan seperti mentol...ohhhh...