Wednesday, March 6, 2013

kisah merapu#1

Dalam kepala aku, ada 2 perkara. Tapi...aku blur. Aku selalu cakap dalam hati, berilah aku rezeki. Aku juga selalu cakap dalam hati....Ya Allah, Kau tunjuk kan lah kebenaran.

Kihkihkih. Macam serius je bunyinya.

Ada orang kata, kalau tak tahu atau tak pasti..lebih baik diam. Aku tidak memihak kepada sesiapa, aku tak nak masuk campur pun. 

Lebih baik aku buat hal aku sendiri. Lebih menguntungkan.

Walau apa pun yang terjadi, aku macam ni jugak. So I have to do something to change it. Keluarga adalah nombor satu. Yang lain tolak tepi.
.
.
.
.
.
.
...aku rindu kat Ujie la...
...aku rindu kat Joy...
.
.
.
.
.
dan semalam aku call Ujie, dah tak lama dia nak bersalin.

good luck my friend!



 


1 comment:

CiKPuaNLawA said...

kiah...

ko lupa ingatkan aku..
tapi tu bukan salah ko....
salah aku sendiri.... :(..

terima kaseh jadi teman ai ye kiahhhh....