Friday, March 22, 2013

obes suda....


 di klinik..
aku letak dia di sini untuk pemeriksaan dan dia bermain seolah-olah dia berada di rumahnya sendiri...
cool kan jadi baby..
 
My baby is 5 months and 2 weeks old. His weight is 10.2kg. What????

Gulppp. Aku telan air liur. Anak aku sudah obes. Macam mana nak kontrol berat dia? Mahukah dia diet. Hahaha. Aku cuma kontrol melalui susu dia, sebab tu je la benda yang masuk dalam perut dia kan. Ermm...hopefully bila dia dah start makan dan aktif bergerak, berat dia akan turun sikit.

Zhareef my nonet....mama dah tak larat nak dukung awak lama-lama...



 



2 comments:

CiKPuaNLawA said...

ko suh dia berak selalu....hahahaaa...

Ajamahiyaa said...

bilerlaaa cikja nk bjmpe dgn cenonet montel sorang nih....hihihi...

insyaallah kak yie...ramai anak2 member yg bambam..bile da bjalan nnt berat turun sket....;)