Wednesday, April 3, 2013

bila ada keje tapi bosan+malas nak buat

Actually aku nih dah tak berapa aktif berfotografi, kat rumah hanya amek gambar anak je, tu pun tak ada setting apa-apa. Malas+tak reti nak setting.

Ada masa-masa tertentu aku melayan aktiviti CPL berfotografi. Dan lihat lah rupa aku bila muka aku ni dijadikan background subjek...er...dijadikan bokeh juga.

 kan...
aku punya la senyum,
rupanya muka aku jadi background untuk sang gajah apa benda ntah tu semua..

 ini pun..
tapi aku akui lens ni memang cantik.

 lepas tu mari lah kita amek gambar diri sendiri..

pastu edit masuk dalam Instagram..
kihkihkih

 gamba tong sampah pon ada..
BB aku dalam kenangan..
ada lagi fon tu...
hantaran kawen tu mana bole biar gitu jek..
cuma kena repair sket bagi hilang biul..  

biasanya kami akhiri dengan mengambil gamba berdua..



No comments: