Tuesday, May 14, 2013

aku curik gamba dia

Harituh aku nak beli gambar ni dengan harga 5 hengget, tapi tuan tanah nak jual dengan harga 12 ribu.....

Last-last...aku curik je gamba nih...!

Padan muka!

Hahahaha....gelak jahat.

Tuan tanah kata dia nak saman aku...

Oooo...nak saman eh...


Bukan sekeping aku curik, tapi 2 keping....

Hahahaha..aa...sekali lagi aku gelak jahat..




Lu nak saman gua?

Gua dah buat aduan kat adik kawasan..


Lu ada nampak ini kaki adik kawasan? banyak besar maa...

Kalau adik kawasan kasi tendang....sakit okeh..


ni la adik kawasan..

takut tak?

takut tak?


Hahahahahaaaa....

takutnye.....


 

7 comments:

CiKPuaNLawA said...

alamak gua baru nak saman...
gua serender la ini macam...

takpe la lu simpan ja gambar gua..
dua keping ni... gua kasi free...!!

Dr Singa said...

hahahhaaaa!!!!
serammm gua nengok peha adik kawasan!!
sekali dia swingggg...
lebam!!

julieter said...

cpl: haa...tau takot...
nsib baik ada adik kawasan...

kaksinga: kaki debab tu hari2 tendang perut i...hehehe..
dri dlm perut smpai dh keluar dri perut asik keje nk sepak org aje...

cinta said...

tatot..

NHA said...

Cun gambo 1st tue... aku masih tercari-cari tempat yang sesuai nak dpt angle tu

Dr Singa said...

sungguh moment gambar ini!!

moment lah sangat!!!

hahhahaaaa!!!

julieter said...

cinta: takut kan...

nurul: gi outing menembak ngn kaksu, dia tau port cantik.

kakak singa: terlalu moment kak...hihi