Monday, May 27, 2013

Festival Belia 2013

Aku pegi pun sebab dekat sekangkang kera dengan rumah. Terasa macam tourist pulak, jalan sikit amek gamba, jalan sikit amek gamba.




























Nothing special. Kurang meriah. Panas. Tak berjalan jauh sangat pun sebab aku keluar pukul 6 ptg, nak elak panas terlampau.



4 comments:

Daddy Ziyyad said...

Best nya rumah sekangkang kera je jaraknya dari Putrajaya...senang nak kuar jalan2 Putrajaya...kalau DrSinga , dah penuh koleksi sunset sunrise dia ambik kot kat sana...hahaha

Mmg musim panas..
Lagi tak selesa kalau kita kena jalan bawak anak kecil...

julieter said...

daddyziyyad: saya mmg duduk putrajaya...hehe, presint 18. festival tu kat presint 2,3...mmg dekat sesgt lah...

Dr Singa said...

oit!! oit!!
tersedak gua!!

apa best kat booth Johor tu??

julieter said...

kaksinga: entah, tak masuk pon...lalu je amek gmbo pastu blah!