Friday, May 17, 2013

dataran merdeka

Gambar masa bulan Februari haritu, tapi baru publish hari ni. Takde cerita apa sangat, cuma jalan-jalan sekitar KL. Terkesima tengok jalan depan Dataran Merdeka ni lengang tahap gaban. Kalau tak silap masa ni dekat-dekat nak Earth Hour. 

Budak debab tido dalam pangkuan. Aku angkut dia macam nak patah pinggang. Dia tetap tido walau aku gegar dia macam mana pun.













Gumukkksss kan aku.

Ada sorang kawan aku cakap.., Julie, kau tak boleh kurus. Kalau kau kurus susah kau nak dukung anak kau.

Pulakkkk...dah macam mana aku nak kurus ni? 

Hehehe.




note: aku teringin nak datang ke dataran merdeka waktu malam, nanti-nanti la.



6 comments:

Dr Singa said...

keluar segala bagai muscle lengan ngangkat dia!!!

Dr Singa said...
This comment has been removed by the author.
Dr K said...

Lengangnya kat situ???

Nasib baik baru baru ni saya dah bawak anak saya jalan2 kat Dataran tu...sempat la masuk KL Gallery tu...:P

SuzieLAWAti said...

kiah.. ko nak g memalam roger aku eyhhh...!!

Kay said...

posing sama je... ekekeke

Julie Shahril said...

kakaksinga: tau xpe...lenguh!

daddyziyyad: a'ah lengang xtau apasal diaorg tutup jln, bole msuk tp kena jln kaki..tp bgus jugak dpt la bergambar kat tengah2 jln yg lengang tu..hihi

cpl: next time i roger okeh

kay: kena dukung dak debab tu aku x boleh nk mempelbagaikan gaya..hehe