Monday, May 20, 2013

main bowling

Last week aku pegi main bowling di Wangsa Walk. Tak dirancang. Banyak benda yang aku buat tanpa dirancang. Unplanned activity. Lama aku tak pegang bola bowling.

Yang bagusnya, mak mertua aku pun main skali. Hahaha. Kena paksa. 

 kesian budak ni, kejap kena pass kat bapak dia, kejap kena pass kat tokmak dia..
suruh duduk dalam stroller tak mau..

 ni turn tokmak dia pegang masa aku nak membaling bola..

 ok, turn aku pulak pegang dia masa tokmak dia tengah beraksi..

 buat muka riak sebab masa ni aku berada di ranking 1st...
aku kena riak sikit sebab ranking no.2 tu husband aku..
dengan dia memang kena riak...
hihi..

last-last aku jatuh nombor 2...
hahaha...jejak jugak ke angka 100..
tu la lain kali jangan riak..
to my husband..nanti kita fight lagi..
tak puas hati kalah...!!!!

 

2 comments:

Dr K said...

Cool! Tokmak pun join main ;)

cinta said...

budak bulat tu dengan bola boling mana lagi ringan? hee..