Wednesday, June 26, 2013

taman tasik permaisuri

Pada hari aku pegi check mata di Gleneagle, balik dari hospital tu aku singgah di Taman Tasik Permaisuri.  Aku, dengan mata tak berapa nak nampak berjalan melihat kehijauan. Hijau la sangat. Takpe, aku gagah. Sorry Zhareef, mama tak bawak awak. Awak kena tinggal dengan pengasuh.

 ini Andika, milik Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.
brother tu suruh aku pegang tali tu..
tapi Andika sombong..
tak mau pandang muka aku..

 aku menjadi seronok mengambil gambar 'reflection'.
aku rasa ianya terlalu seni.

 I am a nature lover. I like green. Jangan musnahkan ciptaan ini.

 Zhareef, your father is quite 'gedik'.
mama layankan aje..

 and I have spotted something over there..
guess what?

 ular!

 dan katak..!!
sapa suka katak??
aku geli.

 our shadows.
Zhareef, ibubapa awak memang macam ni..
kami suka sengal-sengal..




3 comments:

Dr Singa said...

EIKKKK!!
ularrrrrrrrrrrr!!
ular daun tu eh?
tak bahaya kan..?

katak ... saya ok.. sebab dia tak de gigi

Dr K said...

fuiyooooo..ada kuda, ular & katak....dan ada jambatan gantung! Saya nak try la gi sini...

SuzieLAWAti said...

gugel jabb...