Thursday, September 19, 2013

si pencuri hati



Ini budak...hari-hari curi perhatian aku.  Ini budak...selalu buat aku rindu. Ini budak...sudah pandai memapah, dan ada hati nak memanjat.

Aku baring kat tepi sofa, dia datang...panjat badan aku yang gebuss ni untuk naik atas sofa. Adoi dik...badan mama jadi tangga awak yer...takpe, mama relakan aje. Terkial-kial jugak dia nak memanjat, ok la...aku tolong tolak sket badan dia naik atas sofa. Tu la...montot berat sangat, kan dah tak boleh nak angkat. 

Akhirnya misi dia tercapai untuk naik atas sofa....sebab dia nampak henpon aku kat situ. Hehehe. Pastu boleh pulak dia duk bertenggek kat badan aku...last-last jatuh gedebukkkk...nasib baik aku sempat sambut.

I lebiu lah.

Pelan-pelan belajar ok. Don't worry, I'll guide you.







7 comments:

Daddy Ziyyad said...

geget pipi dia!!

julie shahril said...

dziyyad: haha, pipi meluyut!!

t.a.t.a said...

si pencuri hati cuba meloloskan diri.

Dr Singa said...

pampers melayut!

julie shahril said...

tata: muka dia mcm pencuri kantoi

kakizat: x cukup melayut lg tu..bangun pagi2 bru btol2 melayut...berat ngn air kencing

Time Traveller said...

alahai muka dia tu.. comey lotey..
nak lari kemana tu hahahaa...

ke mak dia garang sampai dia nak lari :P

julie shahril said...

timetraveller: mak dia sporting...haha..tu masa dia praktis berjalan, panggil nama dia, dia toleh terus snap gamba...nmpk la mcm muka nak lari.