Wednesday, December 11, 2013

11.12.13

Brinchang, Cameron Highland, 2011.
zaman badan slim


Hari ni ramai orang pakat kawen, yang kebetulan bersalin pun ada, yang memang mintak dengan doktor nak bersalin hari ni pun ada, yang bertunang, honeymoon....untung lahhhh.

Semua kerana tarikh cantik 11.12.13.

Bila lagi nak jumpa tarikh macam ni?

Tunggu tahun 3013, seribu tahun lagi.

Jadi syukur lah berpeluang berjumpa dengan tarikh ini sekarang kerana seribu tahun lagi tak tau apa jadi pada dunia ni agaknya.






11 comments:

Daddy Ziyyad said...

kat MHI pagi tadi dia kata tarikh 11-12-13 berulang setiap 823 tahun...soheh la sekali ni aja kita merasa...hahahaha

CiKPuaNLawA said...

alamak rugi lak tak kawen hari niii.... heheheheheee.....

dapat menikmati nikmat Allah dengan keredhaan Nya dah mencukupi... Alhamdulillah....

Fahmiey Nasser said...

salam kak. read ur post abt ubat accutane.. nak tanya somethibg blh? hopefully akak reply ye.

julie shahril said...

dziyyad: 823 tahun? masa tu cucu kita pun dah xde...ini kan pulak kita..

cpl: hahh apa lagi...gi kawen, gi kawen..gi la kawen

fahmiey: ye nk tnya psl apa?

Time Traveller said...

itu lah ingatkan nak kawen or bertunang ke apa ker hari ni.. tapi terlupa lak.. calon pun tak de hahhahaa :P

Dr Singa said...

untung aaah Cik Ta!!

eh..
ko makan accutane dulu?

nak pinjam tutup telinga boleh?
nak gi Bromo

julie shahril said...

time traveller: takpe...ada masa nak cari calon lagi...bulan 4 tahun depan ok jugak..14.04.14...cantik tarikh tu...hehehee

kakizat: a'ah makan accutane. Lama jugak setahun mkn, skg tak mkn dah. nk pinjam tutup telinga? buleh...jap..kena cari kemana dah tercampaknya...hehehee...

t.a.t.a said...

Cik Ta untung la. cik t.a.t.a tak untung pun. huhuhu.

cinta said...

sejuk ea situ? xpenah smpai..

julie shahril said...

tata: cik ta tahun ni, cik tata tahun depan la pulok

siti: sejuk la jugak..gi sana pepagi buta lagi sejuk..

t.a.t.a said...

alhamdulillah, sejuk dengar nya. hahahah

insyaAllah.