Tuesday, August 12, 2014

hormon#1

Minggu lepas saya makan di Ampang Park bersama CikPuanLawa. Saya order Asam Laksa.

Sedang saya makan itu, tiba-tiba mata saya terpandang seekor lalat yang dah arwah dalam kuah laksa tersebut. Maka saya pun berhenti lah makan.

Saya termenung kejap. Saya lapar tapi dalam makanan ada lalat.

Saya pun panggil la pekerja kedai tersebut, bagitahu dalam laksa ini ada lalat. Pekerja itu terkejut, terus ambil makanan saya dan berlalu pergi.

Nampak tak apa yang aneh?

Anehnya saya tak marah pun.
Saya cool aje.
Hormon saya baik ketika itu.
Saya kagum dengan diri saya sendiri.

Hahaha.

Hormon baik itu bukan senang nak datang dalam diri saya ni, sebulan sekali pun payah. Untung pekerja dan tokei kedai tersebut sebab ketika kejadian hormon saya baik.

Bila jadi macam ni, tiba-tiba terkagum pulak dengan diri sendiri sebab berjaya kontrol perasaan marah. Almaklum lah saya ni kan sepupu singa.



5 comments:

Dr Singa said...

kita sepupu..!!

:)

julie shahril said...

kakizat: hehehe....hai sepupu...!!!

Daddy Ziyyad said...

akak dokter Singa kalau ada kat tempat kejadian, mesti dia ambik gambar dulu..baru komplen..hahaha

wan norulkhamisa said...

hai lawakla akak ni..hehe

Sal Bee Yah said...

kedai laksa kat ampang park?pernah gak makan kat situ..