Thursday, August 27, 2009

semlm punya menu - sup ayam


Sup ayam hasil air tanganku...main campak2 je sebab semalam sampai rumah dah kul 6, jalan jem tahap cipan. Saya sangat2 tak faham dengan keadaan jalan kat kl ni. Takpe, malas nak fikir dah. Cuma saya heran, bulan puasa ni adakah yg balik awal org Islam saja atau...ermm..ntah.

Duduk di opis dalam keadaan takde keje amat menyeksakan. Lepas tu sejuk mcm apa...rasa bersalah sebab makan gaji buta, dah la tak baik, bukan kenyang pun. Tapi sebab dah takde keje layankan aje internet sampai tak tau nak explore apa.

Cadangnya balik ni nak clearkan baju2 kotor sebab this saturday nak meredah perjalanan blk kampung. Pasal masak, today is not my turn, so boleh la buat benda lain. Dan dalam kepala ni dah terfikir macam2 apa yg saya akan angkut dari kampung. Antaranya....mixer! hehe..so tak payah beli, jimat duit aku. Kat rumah bukan mak saya guna pun mixer tu, so daripada terbiar buruk baik saya bawak blk sini dan buat apa yg patut. Cerdik kan?

Tapi saya ni selalu hangat2 taik ayam, dalam kepala plan macam2, tapi bila tiba masa tak buat pun. Hopefully kali ni saya akan kotakan janji seperti apa yg ada dlm kepala....yeayy..

No comments: