Tuesday, October 6, 2009

gambar hodoh

This picture was taken during netball and volleyball tournament.
Management vs Operation


Ini adalah gambar terburuk dan paling hodoh yg pernah saya simpan. I don't like this picture eventho it was taken using high technology DSLR camera. Saya tepek jela gambar ni utk di tatap oleh anak cucuku bila dah tua nanti.

Why I really hate this picture? because..

1)It was a candid camera.
2)Muka saya tgh berkerut seribu menahan panas terik matahari.
3)Yat kat sebelah (baju purple) tgh meneguk air, tgk jela pipinya yg sdg menggelembung tuu..
4)Liza (baju hijau) tgh menjeling apa ntah, tapi muka dia maintain je...tak hodoh mcm aku)
5)Wahidah (pun baju purple, tgh pregnant), tak tau dia nak duduk ke nak berdiri ke..nak duduk separuh ke...ntah..
6)Minah yg tgh duduk bersandar kat pagar tu..ohh..I forgot her name, muka sugul gila.

Mmg hodoh..


2 comments:

Hafiz Hamid said...

x la hodoh mane kak ..ok aper??.=)

J.U.L.I.E said...

hafiz: hahaha..tp akak rasa mcm buruk sbb muka tgh berkerut..