Wednesday, June 2, 2010

ting tong

Sunset in the middle of the town kk

Dah nak masuk 2 minggu kepala saya bengong. Adakah ini effect panjat gunung? dasyat jugak effect panjat gunung kan. Panjatnya cuma 2 hari, tapi kesannya 2 minggu. Kalau ikutkan hati saya nak baring tido kat rumah je. Nampaknya ubat batuk Klinik Dr. Nur Ainita tak begitu memberangsangkan.

I changed to Wood's. Ubat batuk yg ada peppermint. Sedap.

Lega la sket. Boleh la...

Cuma semlm saya terbaca 1 artikel dari Dr. Zubaidi. Pasal sakit kepala. Baca kat sini.

Tak semena-mena saya takut.

4 comments:

mrs.ecam said...

alahai ciannyer...pttla smlm bdk2 laki kt sini duk tnya2 aku pesal ko mcm org pengsan kt blk miting...concern tol dieorg kt ko ek...hee pis

j.u.l.i.e said...

rozi: oo..yeke diaorg tnya ek...semlm sakit kepala sgt2, mcm nk pecah dh tempurung kepala aku,telan pil la bagai xde effect pon...nsib baik arini dh ok..

Kehelan said...

ciannya... batuk dh ok sekali ngn kaki laa... cuma hidung berair lg... rasa berat kepala...

j.u.l.i.e said...

kay: batuk blom ok, semlm kepala mcm nk pecah,loya nk muntah pun ada, mengalahkn org mengandung! hahahaha