Tuesday, June 28, 2011

pukul 3 pagi

Isnin, saya ponteng keje. Pengakuan ikhlas malas nak cover. Alasan nak kemas bilik. Tu alasan penipu, alasan sebenar memang monday blues. Kemas apa yg patut, lipat baju, sapu sampah, kutip segala rambut yg gugur kat lantai, buang itu buang ini....hasilnya 4 plastik sampah berjaya saya kumpul. Hebat tak? 4 plastik sampah ok. Ingat senang ke nak kumpul sampah sebanyak itu? Saya je boleh buat.

Lepas siap kemas walaupun tak la sekemas mana, keluar berpoya-poya.

Sedang elok berpoya-poya, kena pulak sakit perut yang maha hebat. Banyak sangat minum teh ke, ke tertelan bawang putih banyak? Aish....mengarut. Perut kembung bagai di pam-pam, usus perut macam ditarik-tarik, nak meraung rasanya. Bibir dah pucat sebab sakit sangat. Gila ah. Tak penah kena sakit perut macam tu kecuali senggugut. Biasa la period pain, tapi masalahnya aku tak period. Oh, this is woman to woman talk. Hanya perempuan je yang tahu macam mana sakitnya senggugut.

Dan sekarang.....saya tak boleh tidur. Tengok jam.....dah dekat pukul 3 pagi....

Adoi...

No comments: