Monday, July 25, 2011

dialog#1

Julia : hai...assalamualaikum (sambil hulurkan tangan dan bersalaman).

Julie: hai..waalaikumsalam (sambil menyambut huluran tangannya dan kami bersalaman).

Julia: Nama saya Julia...(sambil senyum meleret)

Julie: Saya Julie....(sambil senyum juge..)

Julia: Eh...nama kita hampir2 sama la, macam adik beradik pulak..hehe..

Julie: (senyum meleret lagi...)

Lepas tu kitaorang berbual itu ini begitu begini....bla...bla...bla...

Julia: Umur Julie berapa?

Julie : ** tahun...(malu-malu je jawab)

Julia: Oh yeke....tapi Julie nampak muda la....

Julie: (kembang kempis hidung, dalam hati gelak besar)

Julia: Betul...nampak muda....saya baru 27...

Julie: yeke...(senyum kembang kempis lagi, dalam hati...suka...suka..suka org kata aku nampak muda)

Bukan senang orang nak kata saya nampak muda ok....

Julia ialah seseorang yg saya kenal selama 10 minit semasa menghadiri peperiksaan PTD tempoh hari. Orangnya cantik, putih tapi agak berisi sket. Kerja di Parlimen. Mata dia cantik...warna coklat.

Tu je yang saya tahu pasal Julia. Tapi tak boleh lupa ayat dia kata saya nampak muda....walllaaaa...

5 comments:

irfanvsirhas said...

yer yank..u still jelita lagi oke....(pasni bole kembang kempis lg..)hehehe..

Kehelan said...

weh...

rajinnya ko p amik peksa PTD? nak beralih arah ke?

j.u.l.i.e said...

ksu: kembang semangkuk dah ni...hahaha...(perasan sgguh...)

kay: ala...cuba2 je,bkn sng nak dpt...

en_me said...

muda dan jeliterr kanns.. ammvoiii

j.u.l.i.e said...

en_me: jelita la sgt...haha