Monday, February 25, 2013

postpone contest

Hari ni tuan blog nak interprem gambarnya. Mengupas sejarah lama ketika tubuh badan masih jelita langsing....hah, hah, hah.


Ini situasi sekarang. Tak payah tanya la berapa berat badan aku sekarang. Aku belum tahap obes, tapi dah overweight lah. Kenapa aku jadi begini?

Jawapannya...




....kerana aku mengandung. Hehehe. Berat aku naik laju masa pregnant. Masa ni makan memang tak pikir apa dah.., suap, kunyah, telan. Masa tengah menelan tu dalam hati duk cakap...takpe lepas aku bersalin aku kurus lah.

Hampeh. Kurus la sangat. 

Aku buat contest dengan PuanLawa macam ada unsur-unsur gagal je. Banyak betul dugaan disepanjang tempoh contest tu. Jadi, aku rasa nak postpone contest tu ke bulan depan.

Ok tak PuanLawa?

Berjaya ke aku dapatkan semula berat badan seperti dulu-dulu?


Seperti ini.....kuikuikui...
aku rasa muka aku masa ni sangat 'raw'...

Oh em gee....masa ni berat aku dalam range 50kg. Dulu-dulu aku rasa macam senang je nak diet. Cuba sekarang....sengsara gila.

Mungkin sebab aku penat kot....tu yg banyak makan.

Ecehhh...nak salahkan penat pulak...




Alasan!






5 comments:

gerbera said...

amboi, terkenang barang yang lepas jugak ke? Kihkihkih.. Musim kenangan lama mengusik lemak lah ni

j.u.l.i.e said...

boboi: iyer...baca entry ko buat aku pun rindu pada bodi lama....hahaha

CiKPuaNLawA said...

kakakaaa...

ye lah.. ye lahh... postpont lah...

jgn pasni ko mintak postpont lg sudah...!!!

nak bg tau ko neh.. berat aku sekilo je turun.. perut menten moncet.. hehehe...

liza aziz said...

hihi...mesti julie boleh kurus balik punyerrr,,, :-)

j.u.l.i.e said...

cpl: ngeh2...macehh...i lap u la..

liza: hihi, in sha Allah...moga2 terbakor la segala lemak2 nih